Rotterdam altijd dichtbij

Heb je vragen?

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt iets bestellen door het artikel te selecteren, eventueel de juiste kleur en maat te kiezen. Vervolgens klik je op “Winkelwagen”. Als je bestelling compleet is, ga dan naar de winkelwagen en volg de instructies op. Is een bestelling eenmaal geplaatst en betaald, kan die niet meer veranderd worden. Zie verder onder “Hoe zit het met retour en ruilen?”.


Zijn 010bedels ook te koop in een winkel of ergens af te halen?

Ze zijn niet in een winkel te koop.

Het is beperkt mogelijk een bestelling bij mij afhalen in Rotterdam Prinsenland; neem daarvoor contact met me op via het contactformulier. We maken dan een afspraak over bestelling en afhaaltijd. Een armband of collier passen omdat je aan de maat twijfelt, mag. Uitgebreid de collectie bekijken is NIET de bedoeling. In overleg stuur ik je een betaalverzoek of kun je het verschuldigde bedrag overmaken op NL68 KNAB 0256 1022 52. Of je bestelt via de site en ik stort de verzendkosten terug.


Passen 010bedels ook op armbanden en/of colliers van Pandora, Trollbeads of Boccia?

Ja, alle bedels van 010bedels passen op de armbanden en colliers van de andere bedelsystemen. Omgekeerd zijn de armbanden en colliers van 010bedels ook geschikt voor de bedels van de andere systemen.


Hoe kan ik betalen?

Je kunt gratis betalen via iDeal of PayPal. Wanneerje betaling via iDeal of PayPal is ontvangen, wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. (zie “Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verzonden”).

Je kunt ook kiezen voor verzending “onder rembours”. Je betaalt dan bij aflevering.

Wil je toch liever op een andere manier betalen? Dat kan in overleg. E-mail naar info@010bedels of gebruik het contactformulier In dringende gevallen kan dat ook telefonisch: 06 2255 3370 (beperkt bereikbaar)


Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verstuurd?

010bedels worden altijd zorgvuldig ingepakt, of het nu om een cadeautje voor jezelf of voor iemand anders gaat.

Je kunt zelf kiezen hoe je pakketje verzonden moet worden:

-Als brievenbuspakketje met Track&Trace-code. Dit kost €5,10.

-Onder rembours. Je betaalt bij aflevering aan de bezorger. Verzending onder rembours kost €18,50


Wanneer je betaling is ontvangen wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. Je pakket zal 2-5 werkdagen later bij je thuis worden afgeleverd. De factuur wordt per e-mail aan je toegestuurd en afgedruktop de achterkant van het adreslabel. Via de Track&Tracecode kun je je pakketje volgen.

Mocht je bestelling niet kloppen, laat dat dan meteen weten via info@010bedels.nl  Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.


Kan ik 010bedels laten verzenden naar een ander adres?

Ja, je kunt er natuurlijk voor kiezen 010bedels naar een ander adres te laten versturen, bijvoorbeeld als kado. Geef in het bestelproces aan dat het verzendadres afwijkt van het factuuradres. Op verzoek kunnen we een mededeling insluiten voor de ontvanger van het pakketje; je kunt dat aangeven in het bestelproces. De factuur wordt dan natuurlijk niet meegestuurd.


Hoe zit het met retour en ruilen?

Ben je niet tevreden met je bestelling, dan kun je die binnen 30 dagen, zonder opgaaf van redenen, retour sturen. Het artikel moet natuurlijk wel in zijn oorspronkelijke staat zijn:ongebruikt en onbeschadigden in de originele verpakking worden teruggestuurd. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Stuur daarvoor een e-mail naar info@010bedels of via contact. Je krijgt dan via e-mail een instructies toegestuurd. Bellen kan ook, maar de telefonische bereikbaarheid is beperkt. Spreek eventueel de Voicemail in.

Wanneer de retourzending is ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de door jou aangegeven rekening.

Een artikel kan tot 30 dagen na ontvangst geruild worden. Stuur daarvoor een e-mail naar info@010bedels of via contact. Je krijgt dan instructies toegestuurd; de kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Het geruilde artikel wordt dan gratis naar je opgestuurd.

010bedels doet haar uiterste best om kwalitatief goede artikelen te leveren. Mocht een artikel ondanks zorgvuldige controle vooraf, daar niet aan voldoen, e-mail dan naar info010bedels.nl. Er wordt dan naar een passende oplossing gezocht.


Hoe moet ik 010bedels onderhouden?

Zilver kan bij het dragen soms wat mat worden. Dat komt door je huid, zweet en talg, bij de één gaat dat sneller dan bij de ander. Dat los je eenvoudig op door even te poetsen met een speciale zilverdoek die je bij de drogist of juwelier kunt kopen. Natuurlijk kun je ook zilverpoets of zelfs een beetje tandpasta gebruiken. Doe wat poetsmiddel op een zachte doek, even wrijven en uitwrijven.


Wat doet 010bedels met mijn gegevens?

Voor het uitwisselen van privacygevoelige informatie zoals naam- adres- en betalingsgegevens, wordt een SSL-verbinding gebruikt. Je gegevens zijn daardoor alleen bij 010bedels bekend. Ze worden alleen gebruikt om je bestelling goed af te kunnen handelen en zullen ze nooit aan derden worden doorgegeven. Je telefoonnummer kan gebruikt worden om iets te vragen over een geplaatste bestelling.

Via e-mail kunnen we je, met een nieuwsbrief op de hoogte brengen van de activiteiten van 010bedels. Dat kan gaan om nieuwe artikelen, acties, evenementen en aanbiedingen. Deze nieuwsbrief verschijnt onregelmatig; hooguit een paar keer per jaar en kan op elk moment worden opgezegd.

Als je geen nieuwsbrief wil ontvangen, kun je dat ons per e-mail laten weten, of opzeggen als je een nieuwsbrief krijgt. Op verzoek worden je gegevens uit ons bestand verwijderd.


Heb je nog een andere vraag?

Stel via info@010bedels.nl of het contactformulier